5 primera WhatsApp ChatBot Asisstenta koje morate videti
- Aleksandar Nikolić
- Aug 26, 2023
- 3 min read
Brendovi koji razmišljaju unapred pronalaze kreativne načine da iskoriste novu tehnologiju chatbot-a u uspešnijim promotivnim naporima koji se oslanjaju na inovativne kanale komunikacije. Aplikacije za razmenu poruka poput VhatsApp-a predstavljaju donekle neistraženu teritoriju kada je u pitanju marketing, jer se fundamentalno razlikuju od tradicionalnih medija, kao i od statičnih veb stranica ili usluga e-pošte. WhatsApp razgovori su trenutni, direktni i dinamični, a odgovarajući oblici promocije prihvataju te kvalitete i nadograđuju ih.

Zahvaljujući nedavno objavljenom WhatsApp Business API-ju, sada je veoma lako primeniti chat botove na ovoj platformi i koristiti ih za interakciju sa klijentima na mnogo različitih načina. Neke od ranih priča o uspehu su prilično impresivne i pružaju uvide koje bi drugi brendovi možda mogli da ugrade u svoje razmišljanje. Naveli smo neke od najinspirativnijih primera WhatsApp chatbot asisstenta koji odlučno dokazuju vrednost ovog koncepta.
Stars of Africa
Ova južnoafrička fudbalska akademija je primetila da je VhatsApp omiljeni kanal komunikacije za mnoge zainteresovane kandidate i odlučila je da pronađe talenat tamo gde već postoji. Pokretanjem chat bota koji će voditi proces registracije na mobilnom uređaju za isprobavanje i pružiti važne informacije direktno igračima, kompanija je uspela da poveća učešće kao i svoje prihode. Kroz integraciju sa Google tabele, svi podaci su deljeni u oblaku, tako da je proces bio transparentniji i efikasniji. Bot se takođe pobrinuo da niko ne zakasni na suđenja jer je slao podsetnike u unapred određeno vreme i obavestio kandidate o ishodima selekcije nakon završetka suđenja.

2. HeyPatch
Odluka da se napravi virtuelni VhatsApp pomoćnik se pokazala kao pametan potez za ovu aplikaciju za učenje španskog jezika. Botu je dodeljeno nekoliko funkcija i izvršio ih je iznad očekivanja. To je kompanijama klijentima pružilo jednostavan način da uključe svoje zaposlene i osiguraju da će nastaviti da uče kroz aplikaciju. Kompanija je takođe kreirala još jednog bota za ćaskanje za isporuku kratkih lekcija u interaktivnom formatu sa dosta vizuelnih elemenata uključenih u ćaskanje. Korisnici su sa oduševljenjem prihvatili te inovacije i pomogle im da izvuku još veću vrednost od osnovne usluge koju je HeiPatch nudio.

3. NiceHop
Industrija putovanja se smatra veoma pogodnom za mobilne uređaje, a ova kompanija je pronašla novi način da angažuje korisnike putem VhatsApp automatizacije. Svrha bota (koji je nazvan Hoppi) bila je da traži personalizovane povoljne ponude na internetu i svakodnevno ih predstavlja korisniku putem VhatsApp ćaskanja. Iako je Hoppi dizajniran kao jednostavan algoritam zasnovan na pravilima, on ima impresivnu sposobnost konverzacije i komunicira sa korisnicima u prepoznatljivom stilu, sa puno optimističnih i veselih poruka. Dobro definisana ličnost bota i precizno ciljana usluga glavni su razlozi za uspeh ove veoma originalne i dobro izvedene ideje.

4. Amazon
Najveća kompanija za e-trgovinu na svetu definitivno razume moć automatizacije, tako da nije iznenađenje što je njen VhatsApp chatbot jedan od najboljih u klasi. Amazon bot je u stanju da pomogne neograničenom broju kupaca odjednom i pruži im trenutne odgovore na njihova pitanja i detaljna uputstva kroz proces kupovine. Zahvaljujući ovom chatbotu, ponovljena porudžbina je postala izuzetno jednostavna i kupci mogu aktivno pratiti tačnu lokaciju porudžbine u svakom trenutku. Bot može pomoći korisnicima Amazonovih pretplatničkih usluga, uključujući Kindle i Prime, tako da predstavlja povezujući element unutar ovog ogromnog digitalnog ekosistema.

5. BMW
Nemački proizvođač automobila ponosi se luksuzom svojih vozila i želeo je da prvoklasni tretman svojih vozača proširi na digitalni domen. U tu svrhu, BMV je kreirao VhatsApp bot zadužen za koordinaciju zakazivanja usluga i osiguravanje da proces rezervacije teče glatko i bez ikakvih grešaka. Vozači se obaveštavaju kada je popravka završena i upućuje se gde i kada da preuzmu automobil. Bot ima kapacitet da komunicira na engleskom ili nemačkom, koristeći personalizovane rečenice koje zvuče potpuno prirodno. Nije iznenađujuće da su ga vlasnici BMV-a široko prihvatili i brzo je pozitivno uticalo na zadovoljstvo kupaca i lojalnost brendu.

Ukoliko imate ideju kako Vam WhatsApp Asisstent može pomoći u Vašem poslu, kontaktirajte nas.
Comments