top of page
Search

10 ChatBot benefita za industrijsku proizovdnju u 2024 godini

  • Writer: Aleksandar Nikolić
    Aleksandar Nikolić
  • Jan 13, 2024
  • 2 min read

U proizvodnji postoji mnogo stvari koje ne možete kontrolisati.

Ne možete naterati mašine da rade brže. Ne možete izbeći nekoliko zastoja u lancu snabdevanja. Ne možete predvideti neizbežne okolnosti koje dovode do privremenog zatvaranja fabrike.



ree


Zato se umesto toga fokusirajte na aspekte koje možete kontrolisati.

Na primer, možete:

  • Otpustiti redovne zadatke

  • Pružiti brzu i otpornu podršku kupcima

  • Optimizovati funkcije lanca snabdevanja

Ali za mnogo toga od ovoga, potrebne su vam tehnologije podržane veštačkom inteligencijom koje pomažu proizvođačima u pojednostavljivanju procesa i komunikacije.

Tu nastupaju chatbotovi za proizvodnju.

U poslednjim godinama, usvajanje razgovorne veštačke inteligencije značajno je prodrla u industriju proizvodnje. Istraživanja sugerišu da će tržište razgovorne veštačke inteligencije vredeti 18,4 milijarde dolara do 2026. godine.

Iako su botovi prvobitno smatrani alatom za B2C marketing, danas se široko koriste u različitim B2B aplikacijama.

Šta je Chatbot za Proizvodnju?

Chatbot za proizvodnju je automatizovani razgovorni alat koji pomaže zaposlenima u fabrici i službenicima za korisničku podršku da dobiju tačne informacije i pojednostave procese, kao i da pomognu klijentima i kupcima u njihovim pitanjima.

Jednostavnost upotrebe, jednostavna postavka i pristupačne cene chatbotova podstakle su mnoge proizvođače da implementiraju fabričke botove.

Kao alat koji obezbeđuje glatku komunikaciju kroz besprekoran tok informacija, chatbotovi za proizvodnju unose red u okruženje koje to očajnički traži. Oni nude brojne prednosti vlasnicima, zaposlenima i kupcima podjednako.

Koje su ove prednosti?

Hajde da pogledamo.

Prednosti Chatbota za Proizvodnju

  1. Lako Rešavanje Upita na Proizvodnom Pogonu Proizvodni objekat je ogroman, prostire se na nekoliko hektara i spratova. Zaposleni troše puno vremena na putovanje s jednog mesta na drugo unutar same fabrike. Ponekad da bi završili zadatke na različitim lokacijama i spratovima, ali veći deo vremena samo za jednostavna pitanja i ažuriranja. Produženo vreme putovanja stvara mnogo zabune i kašnjenja.

Umesto toga, chatbot za proizvodnju omogućava zaposlenima da provere raspodelu zadataka. Odgovara na pitanja koja se odnose na neke od najhitnijih pitanja u proizvodnom pogonu, kao što su:

  • Česta pitanja o mašinama

  • Podizanje tiketa

  • Prijavljivanje tehničkih problema

  • Obaveštavanje o ažuriranjima održavanja

Ako nisu automatizovana, ova pitanja mogu dugo trajati da se reše. Fabrički bot uvodi standardni način praćenja. Botovi podržani veštačkom inteligencijom takođe znaju kada da proslede pitanja sa pogona ljudima i koje probleme mogu sami rešiti. Botovi takođe odražavaju glavne probleme sa kojima se suočavaju zaposleni na terenu i kako im učiniti informacije dostupnim.

  1. Poboljšava Korisničku Podršku Čak i u B2B sektoru, podrška korisnicima mora zauzeti vodeće mesto kako bi očuvala poslovni ugled i unapredila korisničko iskustvo. Odeljenja podrške u proizvodnim industrijama preplavljena su pozivima i upitima o tome kako koristiti proizvod, pritužbama na kvalitet, kašnjenjima u isporuci, itd.

Chatbotovi za proizvodnju pomažu proizvođačima da efikasno rasporede rad, što konačno smanjuje teret podrške. Kako to postiže?

Proizvođač jednostavno može izgraditi chatbot za podršku korisnicima na alatu za kreiranje botova bez koda i navede najčešća pitanja kupaca, zabeleži njihove standardne odgovore. Možemo implementirati ovaj chatbot na sajtovima gde kupci mogu razgovarati i lako podizati tikete u vezi sa podrškom IT, održavanjem proizvoda, uputstvima za mašine, pitanjima u vezi sa lancem snabdevanja, problemima sa kvalitetom i kašnjenjima, dok odgovara na sva osnovna pitanja.

Bots u krajnjoj liniji most između komunikacijskog jaza između kompanije i dobavljača. I pomažu vašem timu za podršku, ne zamjenjuju ih. Vaš tim za podršku i dalje će biti tu da se bavi ovim tiketima, ali će se njihov teret značajno smanjiti. To će poboljšati njihovu produkt

 
 
 

Comments


bottom of page