
Čet-botovi za događaje
Naši prilagođeni čet-botovi i strategije marketinga za ćaskanje olakšavaju organizatorima događaja da povećaju prodaju i poboljšaju korisničku podršku na popularnim kanalima za razmenu poruka kao što su Messenger, Instagram i VhatsApp.
Korišćenje robota za ćaskanje za događaje pomoći će Vam da osnažite svoj marketing i podršku
Segmentirajte publiku
Iskoristite podatke prikupljene tokom vaših razgovora, kao što su preferencije događaja, interesovanja, demografija i namere kupaca da biste kreirali profile klijenata i segmentirali klijente kao nikada ranije.
Moćne mogućnosti oglašavanja
Iskoristite moćne mogućnosti oglašavanja Facebook-a koje vam omogućavaju da svoj chat bot predstavite ljudima koji su zainteresovani da prisustvuju vašim događajima. Kreirajte ulazne tačke iz Messenger-a, VhatsApp-a i Instagram reklama direktno svom botu.
Saveti i informacije
Da li često nalazite ljude koji traže informacije o kartama, uputstvima ili samo opšti upit? AI agent baze znanja izgrađen u okviru vašeg konverzacijskog iskustva mogao bi odmah da odgovori na ove vrste pitanja.
Automatizovane integracije
Moćne integracije sa popularnim CRM-ovima i sistemima za prodaju karata za događaje će omogućiti vašem timu da u potpunosti automatizuje vaš marketing i tokove rada podrške, uključujući informacije o ulaznicama u realnom vremenu.
Marketing Automatizacija
Automatske naknadne poruke mogu se kreirati za brojne scenarije, uključujući zahteve za povratne informacije i ponovno angažovanje toplih potencijalnih klijenata kao što su ljudi koji su pokazali interesovanje da prisustvuju događaju.
Preporuke
Prikupite povratne informacije i izmerite ukupno zadovoljstvo učesnika kroz ankete koje mogu pomoći u negovanju potencijalnih klijenata i poboljšanju budućih događaja. 90% organizatora virtuelnih događaja koristi ankete za merenje zadovoljstva učesnika. Koristeći chatbotove, ove petlje povratnih informacija mogu se lako premostiti na događaje uživo.
Automatizacija poruka je ključna za zabavu, rekreaciju i poslovne događaje.
Automatizacija razmjene poruka za događaje se koristi za promociju događaja, ali i za povećanje interakcije publike i djelovanje kao lični asistent za one koji prisustvuju.
Popularni Bot kanali za Auto Brendove




Messenger Bot za događaje
Facebook Messenger je popularan među svim demografskim kategorijama. To je jedna od najvećih platformi za razmenu poruka na svetu i njene moćne mogućnosti ciljanja oglasa su idealne za trgovce događajima.
WhatsApp Bot za događaje
Organizatori događaja mogu da kreiraju WhatsApp bot da bi pružili podršku jedan na jedan u velikom obimu. Sa preko 2 milijarde aktivnih korisnika mesečno, to je najveća platforma za razmenu poruka na svetu.
Instagram DM Automatizacija
Preko 400 miliona aktivnih korisnika mesečno koristi funkciju direktne poruke na Instagramu. Ogromna većina dolaznih poruka se kupuje pre kupovine, tako da će promoteri događaja koji koriste Instagram poruke imati marketinšku prednost.
Website Bot - za Vaš Websjat
Pretvorite zainteresovane posetioce sajta u kupce. Informišite ih o uslugama, meniju, ponudama, akcijama. Preporučite određenu pakete sa posebnim cenama. Odgovorite kupcima na najčešće postavljena pitanja.
Automatizujte brzo i lako komunikaciju sa Vašim kupcima
