
Telegram Chatbot Marketing
.png)
Dajte svojoj publici mogućnost da se angažuje i preduzme akciju na Telegramu, platformi koju već koriste svakodnevno.
Podignite svoje odnose na viši nivo pomoću Telegram chat bota
Rastuće konverzije
Telegram Chat bot može da generiše potencijalne klijente tako što će korisnicima postaviti pitanja o njihovim potrebama i interesovanjima. Ovo se može koristiti za kreiranje liste potencijalnih klijenata koji se mogu kontaktirati kasnije.
Ulazne tačke
Telegram Chat botovi se mogu koristiti za promociju vašeg brenda i proizvoda široj publici. To se može uraditi slanjem promotivne poruke, pružanjem informacija o proizvodu ili jednostavnom prisustvom na Telegramu kao prijateljski i efikasan.
Segmentacija
Telegram
Chat botovi se mogu skalirati prema potrebama vašeg poslovanja, bilo da imate nekoliko stotina kupaca ili milione korisnika. To ih čini efikasnim načinom za pružanje korisničke podrške.
Omni kanal
Podaci prikupljeni tokom vašeg konverzacijskog iskustva mogu se koristiti putem e-pošte, SMS-a, kao i vašeg postojećeg tehnološkog skupa (CRM) kako biste pružili besprijekorno korisničko iskustvo koje angažuje i pretvara.
Granularna analiza
Telegram Chat botovi se mogu koristiti za angažovanje kupaca na ličniji i interaktivniji način od tradicionalnih oblika korisničke podrške. To može dovesti do povećane zadovoljstva i lojalnosti kupaca.
Remarketing bez trenja
Ponovo ciljajte svoju publiku personalizovanim porukama koje su namenjene mobilnim uređajima. Vaše poruke mogu biti automatizovane, a nizovi naknadnih poruka mogu se pokrenuti na osnovu specifičnih događaja i ponašanja u razgovoru.
Podrška 24/7
Telegram Chat botovi su dostupni 24/7, što znači da kupci uvek mogu da dobiju pomoć ili informacije, čak i ako vaši zaposleni nisu dostupni. Ovo može biti velika prednost za kompanije koje rade u više vremenskih zona ili imaju veliku bazu kupaca.
Poboljšani povraćaj troškova oglašavanja
Oglasi u Telegramu vam omogućavaju da se direktno povežete sa svakim potencijalnim klijentom na Instagramu i Facebooku. Ovi oglasi mogu značajno da poboljšaju vaš povraćaj troškova oglašavanja skraćivanjem putanje konverzije i olakšavanjem odnosa u obimu koji prevazilazi početni klik na oglas.
Social CRM
Interakcije na Telegram chat bot-u mogu pomoći u pokretanju vašeg CRM-a i strategije angažovanja klijenata, što će vam omogućiti da nadgledate odnose sa klijentima u svakoj tački njihovog jedinstvenog putovanja.
Telegram botovi se mogu koristiti u svakoj fazi vašeg marketinškog toka
Pomoću Telegrama-a možete personalizovati korisnička iskustva u realnom vremenu na osnovu podataka prve strane u svakoj fazi životnog ciklusa vašeg klijenta.
.png)
Otkrivanje
Pomozite ljudima da otkriju vaš brend i prikupe podatke prve strane u realnom vremenu koji se kasnije mogu koristiti za personalizaciju putanje klijenata.
Razmatranje
Angažujte svaku osobu pojedinačno u velikom obimu sa ličnim preporukama i uvidima koji pomažu u negovanju odnosa.
Konverzija
Skratite put do konverzije i potaknite rezultate kretanja uz besprekorno iskustvo razgovora.
Podrška
Povećajte brigu o kupcima tako što ćete odmah odgovoriti klijentima u trenucima potrebe.
Zadržavanje
Detaljni uvidi i detaljna segmentacija ljudi koji su imali interakciju sa vašim Messenger botom će vam omogućiti da podstaknete lojalnost i povećate konverzije pomoću ponovnog oglašavanja zasnovanog na podacima.
Zašto Brendovi ulažu u Telegram chat botove
Veća je verovatnoća da će ljudi kupiti više, obaviti kupovinu i preporučiti preduzeća koja nude kanale komunikacije koje ljudi preferiraju i koriste svakodnevno.
Popularni slučajevi korišćenja i rešenja Telegram bota
Praktično svaka vrsta poslovanja može pronaći legitimne aplikacije za automatizaciju društvenih poruka.
01
Pretvorite zainteresovanog posetioca u vernog kupca
Savladajte primedbe, odgovorite na često postavljana pitanja i dajte lične preporuke. Lead messenger botovi vam omogućavaju da negujete potencijalne klijente na prirodniji način.
03
Korisnička podrška
Omogućite potrošačima lak pristup vašem poslovanju na kanalu za razmenu poruka koji se svakodnevno koristi je ključ za održavanje visokog zadovoljstva kupaca, lojalnosti brendu i doživotne vrednosti.
05
Baza znanja
Bot za često postavljana pitanja može pomoći u edukaciji posetilaca, prevazilaženju primedbi i poboljšanju produktivnosti osoblja. Pretvorite svoje pregledače u kupce pomoću dobro dizajniranog bota za odgovore.
07
Događaji
Brzo povećajte svoju listu za registraciju događaja, automatizujte marketinške procese i pomozite učesnicima da dobiju informacije o vašem događaju na platformi za razmenu poruka koju koriste svaki dan.
02
Preporučujte proizvode
Bot za preporuku proizvoda može postavljati pitanja kako bi bolje razumeo preferencije osobe. Omogućava brendovima da daju detaljne preporuke, kao i da prikupe uvid na veoma detaljnom nivou.
04
Anketa i povratne informacije
Istražite svoju publiku na njihovoj omiljenoj platformi za razmjenu poruka i prikupite korisne uvide koji će vam pomoći da transformišete svoje poslovanje na bolje.
06
Pokloni i takmičenja
Povećajte svoju listu kontakata i generišite više potencijalnih klijenata za svoje poslovanje kreiranjem interaktivnog iskustva takmičenja u Telegramu-u. Lako učešće, trenutni potencijalni klijenti i automatizovano praćenje.
08
Bukiranje i rezervacije
Chatbot za rezervacije može pomoći vašim klijentima u procesu rezervacije. To će vam uštedeti vreme i novac za praćenje ručnih rezervacija.
.png)