
SMS Text Chatbot Marketing

ChatBot.rs nudi usluge SMS marketinga i automatizacije tekstualnih poruka za brendove. Zatvorite više prodaje uz automatizovanu razmenu tekstualnih poruka i obezbedite trenutnu podršku na kanalu kome svi ljudi imaju pristup.
Podignite svoje odnose na viši nivo pomoću SMS text chat bota
Rastuće konverzije
SMS poruke imaju stopu otvaranja od preko 98%, što je mnogo veća od stope otvaranja email marketinga (20-25%).
Ulazne tačke
SMS poruke mogu stvoriti osećaj hitnosti, što može ohrabriti kupce da preduzmu akciju. Na primer, možete poslati SMS poruku sa ograničenom ponudom ili prodajom koja se bliži kraju.
Segmentacija
SMS poruke se dostavljaju trenutno, što znači da kupci mogu brzo da im odgovore. Ovo je važno za poslovanja koja trebaju da se brzo povežu sa kupcima, kao što su ona koja nude korisničku podršku ili usluge dostave.
Omni kanal
Podaci prikupljeni tokom vašeg konverzacijskog iskustva mogu se koristiti putem e-pošte, SMS-a, kao i vašeg postojećeg tehnološkog skupa (CRM) kako biste pružili besprijekorno korisničko iskustvo koje angažuje i pretvara.
Granularna analiza
SMS poruke mogu se personalizovati za svakog primaoca, što može povećati angažovanje i stope konverzije. Na primer, možete poslati različite poruke kupcima na osnovu njihove lokacije, istorije kupovine ili interesovanja.
Remarketing bez trenja
SMS marketing je skalabilan, što znači da možete lako da dostignete veliki broj kupaca sa jednom kampanjom. Ovo je važno za poslovanja sa velikom bazom kupaca ili koja žele da dostignu određenu demografsku grupu.
Podrška 24/7
Messenger marketing vam omogućava da kreirate smislene i personalizovane veze preko Facebook i Instagram platformi za razmenu poruka u velikom obimu
Poboljšani povraćaj troškova oglašavanja
Oglasi Click to Messenger vam omogućavaju da se direktno povežete sa svakim potencijalnim klijentom na Instagramu i Facebooku. Ovi oglasi mogu značajno da poboljšaju vaš povraćaj troškova oglašavanja skraćivanjem putanje konverzije i olakšavanjem odnosa u obimu koji prevazilazi početni klik na oglas.
Social CRM
Interakcije na Messenger chat bot-u mogu pomoći u pokretanju vašeg CRM-a i strategije angažovanja klijenata, što će vam omogućiti da nadgledate odnose sa klijentima u svakoj tački njihovog jedinstvenog putovanja.
SMS botovi se mogu koristiti u svakoj fazi vašeg marketinškog toka
Pomoću SMS textualnih poruka možete personalizovati korisnička iskustva u realnom vremenu na osnovu podataka prve strane u svakoj fazi životnog ciklusa vašeg klijenta.
.png)
Otkrivanje
Pomozite ljudima da otkriju vaš brend i prikupe podatke prve strane u realnom vremenu koji se kasnije mogu koristiti za personalizaciju putanje klijenata.
Razmatranje
Angažujte svaku osobu pojedinačno u velikom obimu sa ličnim preporukama i uvidima koji pomažu u negovanju odnosa.
Konverzija
Skratite put do konverzije i potaknite rezultate kretanja uz besprekorno iskustvo razgovora.
Podrška
Povećajte brigu o kupcima tako što ćete odmah odgovoriti klijentima u trenucima potrebe.
Zadržavanje
Detaljni uvidi i detaljna segmentacija ljudi koji su imali interakciju sa vašim Messenger botom će vam omogućiti da podstaknete lojalnost i povećate konverzije pomoću ponovnog oglašavanja zasnovanog na podacima.
Zašto Brendovi ulažu u SMS chat botove
Veća je verovatnoća da će ljudi kupiti više, obaviti kupovinu i preporučiti preduzeća koja nude kanale komunikacije koje ljudi preferiraju i koriste svakodnevno.
Popularni slučajevi korišćenja i rešenja SMS text bota
Praktično svaka vrsta poslovanja može pronaći legitimne aplikacije za automatizaciju društvenih poruka.
01
Pretvorite zainteresovanog posetioca u vernog kupca
Savladajte primedbe, odgovorite na često postavljana pitanja i dajte lične preporuke. Lead messenger botovi vam omogućavaju da negujete potencijalne klijente na prirodniji način.
03
Korisnička podrška
Omogućite potrošačima lak pristup vašem poslovanju na kanalu za razmenu poruka koji se svakodnevno koristi je ključ za održavanje visokog zadovoljstva kupaca, lojalnosti brendu i doživotne vrednosti.
05
Baza znanja
Bot za često postavljana pitanja može pomoći u edukaciji posetilaca, prevazilaženju primedbi i poboljšanju produktivnosti osoblja. Pretvorite svoje pregledače u kupce pomoću dobro dizajniranog bota za odgovore.
07
Događaji
Brzo povećajte svoju listu za registraciju događaja, automatizujte marketinške procese i pomozite učesnicima da dobiju informacije o vašem događaju na platformi za razmenu poruka koju koriste svaki dan.
02
Preporučujte proizvode
Bot za preporuku proizvoda može postavljati pitanja kako bi bolje razumeo preferencije osobe. Omogućava brendovima da daju detaljne preporuke, kao i da prikupe uvid na veoma detaljnom nivou.
04
Anketa i povratne informacije
Istražite svoju publiku na njihovoj omiljenoj platformi za razmjenu poruka i prikupite korisne uvide koji će vam pomoći da transformišete svoje poslovanje na bolje.
06
Pokloni i takmičenja
Povećajte svoju listu kontakata i generišite više potencijalnih klijenata za svoje poslovanje kreiranjem interaktivnog iskustva takmičenja u SMS textu. Lako učešće, trenutni potencijalni klijenti i automatizovano praćenje.
08
Bukiranje i rezervacije
Chatbot za rezervacije može pomoći vašim klijentima u procesu rezervacije. To će vam uštedeti vreme i novac za praćenje ručnih rezervacija.
.png)