top of page
Image by Yuvraj Singh

Čet-botovi za prodavnice automobila i automobilske marke

Naši prilagođeni čet-botovi i strategije za marketing za ćaskanje olakšavaju prodavcima automobila i salonima automobila da privuku, neguju i konvertuju kupce automobila.

Kako auto kuće mogu da koriste botove za razmenu društvenih poruka da privuku, neguju i konvertuju kupce automobila

Segmentirajte publiku

Iskoristite podatke prikupljene tokom vaših razgovora kao što su preferencije vozila, budžeti, lokacije i namere kupaca da biste kreirali profile klijenata i segmentirali klijente kao nikada ranije.

Moćne mogućnosti oglašavanja

Iskoristite moćne mogućnosti oglašavanja Facebook-a koje vam omogućavaju da svoj bot prikažete ljudima koji su zainteresovani za kupovinu ili prodaju automobila i drugih vozila. Kreirajte ulazne tačke iz Messenger-a, VhatsApp-a i Instagram reklama direktno svom botu.

Saveti i informacije

Uključite AI agenta baze znanja u svoje iskustvo razgovora koji je u stanju da trenutno pruži informacije o specifikacijama automobila ili pruži informacije o cenama u realnom vremenu o modelima vozila i još mnogo toga.

Automatizovane integracije

Botovi mogu da pruže pomoć nakon prodaje, kao i da prethodno pregledaju kreditne aplikacije klijenata. Trenutne procene automobila i druge opcije finansiranja mogu se obaviti u okviru popularnih kanala za razmenu poruka.

Marketing Automatizacija

Automatske naknadne poruke mogu se kreirati za više scenarija. Inventar vozila se može sinhronizovati i ciljana obaveštenja mogu biti isporučena putem e-pošte, Messenger-a ili SMS-a određenoj segmentiranoj publici.

Preporuke

Učinite rezervaciju probnih vožnji i pregleda automobila jednostavnim, a istovremeno beležite profil klijenta. Bot može da se sinhronizuje sa vašim internim CRM-om za besprekornu obradu potencijalnih klijenata u realnom vremenu u velikom obimu.

Prodavci automobila znaju da prosečan put do kupovine novog automobila može trajati mnogo meseci. Kao deo prilagođenog višekanalnog marketing miksa, naša rešenja i strategije za automatizaciju razmene poruka mogu pomoći u stvaranju jedinstvenog pogleda na klijenta koji će vam omogućiti da nadgledate odnose sa klijentima na svakoj tački njihovog jedinstvenog puta do kupovine i dalje.

Popularni Bot kanali za Auto Brendove

Messenger Bot za Auto Brendove

Facebook Messenger je popularan među svim starosnim grupama, uključujući one koji prvi put kupuju automobile. To je jedna od najvećih platformi za razmenu poruka na svetu i njene moćne mogućnosti ciljanja oglasa su idealne za auto-salone i brendove.

WhatsApp Bot za Auto Brendove

Automobilski brendovi mogu kreirati VhatsApp bot kako bi pružili podršku jedan na jedan u velikom obimu. Sa preko 2 milijarde aktivnih korisnika mesečno, to je najveća platforma za razmenu poruka na svetu.

Instagram DM Automatizacija

Preko 400 miliona aktivnih korisnika mesečno koristi funkciju direktne poruke na Instagramu. Ogromna većina dolaznih poruka se kupuje pre kupovine, tako da će zastupstva i brendovi automobila koji koriste Instagram poruke imati marketinšku prednost.

Website Bot - za Vaš Websjat

Pretvorite zainteresovane posetioce sajta u kupce. Informišite ih o uslugama, meniju, ponudama, akcijama. Preporučite određenu pakete sa posebnim cenama. Odgovorite kupcima  na najčešće postavljena pitanja. 

Automatizujte brzo i lako komunikaciju sa Vašim kupcima

Ana M.

Za Vas smo dizajnirali kanale komunikacije, putem kojih uveliko komunicirate sa vašim vernim pratiocima i kupcima. Vreme je da im ukazano poverenje vratite, brzim informacijama koje Vaši klijenti apsolutno zaslužuju!
bottom of page